Yang wish verbally, thru phone, sms & message at my Wall @ FBook ....
Orang yang first to wish me ..of course Mr Hubby :-)
Actually on 21/9... aku gi check up @ Hospital for my thyroid review.. then I was given MC by the doctor ..perhaps she wanted me to relax at home...
Tgh relax2 kat rumah around pukul 11.30pagi, hubby balik and tanya " Yang..esok you cuti ke kerja? " and I replied " Kerja ..esok ..."
Then he said " If that is the case , let's celebrate ur bday today " and I said " Ooooo kkkk "
Lepas tu dia ambik my passport & his passport and tulis white card tu... I tanya " Nak gi spore ke?" he replied " yes.. bosan arr kat JB tak de tmpt menarik .."
And so..we went to Spore that day... and we lepak at Bugis Junction ....
selepas ronda2, makan2 & shopping sket ..we headed home....
Malamnya pulak he asked me " Yang ..you nak hadiah u tonite ke tmrw?" I replied..."mana2 larr yang... I xkisah :-) "
Then he handed me the gift... alamak dear.. I suka sangat-sangat benda tu ...thank u so much... muahhhsss xoxoxox :-) I asked" Bila u beli ni?" Dia jawab " semalam "..tq dear :-)
So on my bday 22/9... lepas solat subuh dapat message pulak from my dad... tq Apak for the kind wishes :-) Lepas tu anak2 pulak wish me :-)
And semalam balik dari kerja .. Nana bagi present..walaupun kecik ..mama tetap suka ( it's the thoughts that counts kan Nana :-)
then..lepas Maghrib hubby bawak kami anak beranak ke Danga Bay ...yup we ols pergi try makan kat tmpt baru ni.... kalau tak silap ni cawangan mereka yang ke 17 ke 18....
Verdict : Hmm ... ok larrrr.... saper yang suka makan Ikan Bakar disyorkan datang sini :-) Tempat dia cantik ...& selesa..Lastly...alhamdulillah semoga Allah beri ku petunjuk & hidayah bagi memperbaiki lagi diri ku ini ..amin...
P/s to my dearest Hubby ..thank u so much for making my birthday a memorable one....:-) LOL...
No comments:
Post a Comment